سفرآلامو 50 وسیله نقلیه را به لیست رنت اضافه می کند
نوشته شده توسط : سفرآلامو

از آوریل، شرکت سفرآلامو 24 و شرکت تویوتا موتور یک توافق  اجاره خودرو در مورد توافقنامه خودروسازان را در توکیو راه اندازی خواهد کرد.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی از تویوتا، برنامه آزمایشی اجاره ماشین  از Toyota I-ROAD، یک وسیله نقلیه الکتریکی با سه چرخ و پارامتر “سفرآلامو ” Park24 استفاده خواهد کرد.

طبق اعلام مطبوعات، در طول محاکمه ای که از 10 آوریل رنت ماشین  تا سپتامبر اجرا می شود، شرکت ها داده های استفاده و بازخورد کاربر را برای ارزیابی سهولت استفاده، الگوهای فعالیت و پذیرش در سیستم های تحرک جدید جمع آوری خواهند کرد.

این وسایل نقلیه برای بارگیری از ایستگاه تایمزسفرآلامو در دسترس خواهند بود و می توانند به یکی از پنج مکان در برج توکیو،سفرآلامو یا سفرآلامو بازگردانده شوند.

قبل از اجاره، کاربران می توانند در دسترس بودن، رزرو و تکمیل کرایه ماشین دوره های مورد نیاز برای آموزش سفرآلامو آنلاین را بررسی کنند. این سرویس حدود 15 دلار برای 3.40 دلار هزینه دارد و حداکثر مدت زمان استفاده از آن دو و نیم ساعت است.
به گزارش یک روزنامه تایمز هندسفرآلامو ، یک شرکت خودروسازی مبتنی بر هند، با Tata Motors همکاری کرده است تا 50 ناوۀ جدید نانو را به ناوگان خود اضافه کند.

برای شروع، وسایل نقلیه Nano در مکان های سفرآلامو در پونه و بنگلور در دسترس خواهد بود.

گرگ مورن، یکی از بنیانگذاران زومکار، به “تایمز” گفت: “ما نانو را انتخاب کردیم عمدتا به دلیل اینکه این شهر ماشین فوق العاده ای است که فوق العاده در شرایط ترافیک هند مانور می دهد.” “ما همچنین با توجه به راحتی پارکینگ آسان به عنوان یک نتیجه از طراحی آن انتظار داریم که تقاضا را با این اتومبیل ها”

در حال حاضر، سفرآلامو دارای بیش از 700 خودرو از وسایل نقلیه به وسایل نقلیه لوکس در عملیات خود در دهلی، پوونا و بنگلور است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: